Werkwijze
Bent u overtuigd geraakt van onze kwaliteiten en wenst u een afspraak in te plannen voor onderhoud of reparatie? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Om ervoor te zorgen dat het servicen van uw horloge soepel verloopt, is het belangrijk om uw horloge aan te melden, zelfs als u het horloge langs brengt. Zo hebben wij alle gegevens bij de hand voor een vlotte communicatie. Na het aanmelden ontvangt u van ons een bevestigingsmail met uw reparatiecode.
U kunt uw horloge naar ons opsturen of langs brengen tijdens kantooruren. Zorg er bij het opsturen van uw horloge voor dat deze goed verpakt is en voeg altijd de bevestigingsmail bij het horloge. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten, ook in het geval van reparaties waarvoor wij garanties verlenen aan de leveranciers.
Zodra wij uw horloge hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per e-mail. Een van onze horlogemakers zal het horloge vervolgens onderzoeken en vaststellen welke onderdelen en reparaties er nodig zijn. Daarna kijken wij naar de beschikbaarheid van de onderdelen en stellen wij de kosten voor de reparatie vast. Binnen vijf werkdagen ontvangt u van ons per e-mail een prijsopgave, tenzij wij afhankelijk zijn van informatie van derden.
In de e-mail met de prijsopgave staan de benodigde werkzaamheden en de bijbehorende kosten vermeld. Via de link in de e-mail kunt u de prijsopgave goedkeuren. Na uw akkoord ontvangt u automatisch een factuur. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, nemen wij de reparatie in behandeling.
Als u niet akkoord gaat met de prijsopgave, kunt u uw horloge bij ons ophalen. Wij kunnen het horloge ook via een pakketdienst naar u terugsturen, waarbij we € 15,00 verzend- en verpakkingskosten in rekening brengen.
Nadat wij de benodigde onderdelen hebben verzameld, start een van onze horlogemakers binnen enkele werkdagen met de reparatie. Na de reparatie wordt het horloge grondig gecontroleerd en getest, waarbij we desgewenst ook de waterdichtheid van het horloge controleren. Onze medewerker zal contact met u opnemen om te overleggen over het retourneren van uw horloge.
Onze medewerker zal contact met u opnemen om de terugkeer van uw horloge te regelen. U kunt met ons een afspraak maken voor het terugsturen van uw horloge via een pakketdienst of om het op te halen op een door u gewenste dag.